Inpakken! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu Inpakken! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu

Inpakken!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

17 September 2010 | Nederland, Maastricht

Eventjes beginnen met mn eerste blog!

Hehe wat n gedoe!
Zoooveeel spullen om in te pakken en altijd het gevoel dat ik vanalles vergeet :O..
Maar volgens mij heb ik nu wel zo'n beetje alles.
En dus kan ook t bloggen beginnen.

Zometeen even eten en gezellig avondje met ouders en Dennie.
En dan morgenvroeg heeel vroeg de wekker zodat we om 7u op weg kunnen.

Ik hou jullie op de hoogte;)!!

  • 17 September 2010 - 16:59

    Monique:

    Heel veel plezier Daphne!
    Geniet ervan!

    Groetjes uit het zonnige Lissabon!

  • 18 September 2010 - 10:53

    Monique Lahaije:

    Hoi Daphne!

    Leuk om te lezen dat je ook naar het buitenland gaat. Wenen is ook echt wel een mooie stad.
    Ik wens je een heel leuke tijd!

    groetjes

  • 19 September 2010 - 15:08

    Sanne:

    Heyy Daphne!!

    Echt spannend!! Hoe was het eerste nachtje daar hhahah nog niet voor het echie!!! In een hotel.
    Ik hoop dat je het super gaat krijgen. Zie je snel!!!
    Sanne

  • 25 September 2010 - 15:10

    Daphne Van Dongen:

    Monique: heel veel plezier daar in het lekker zonnige Lissabon! Ik ga jou ook yeker volgen!

  • 25 September 2010 - 15:11

    Daphne Van Dongen:

    Dankjewel Monique L! Wanneer ga jij naar het buitenland en waar naartoe? Wat leuk iig :)

  • 25 September 2010 - 15:11

    Daphne Van Dongen:

    Thnx Sanne! Ja het eerste nachtje (in het hotel) ging natuurlijk goed hoor! En daarna is ook alles prima verlopen. Het is hier super en ik vermaak me wel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Daphne

Ik ga 4 maanden naar Wenen om te studeren! Hier zal ik regelmatig verslag doen vanuit Oostenrijk en foto's plaatsen :) Er kunnen helaas maar maximaal 10 foto's en 2 video's op deze website, die wissel ik steeds, maar verder heb ik nog een photobucket website met nog veel meer foto's: http://s1182.photobucket.com/albums/x458/Daphne_van_Dongen/Wenen/

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 32137

Voorgaande reizen:

18 September 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Wenen!

Landen bezocht: