En toen was ik alleen.. - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu En toen was ik alleen.. - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu

En toen was ik alleen..

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

21 September 2010 | Oostenrijk, Wenen

Op dinsdagmorgen na het ontbijt naar de supermarkt tegenover het hotel gegaan en de eerste voorraad ingeslagen. Daarna naar mijn kamer en daar de laatste spullen ingeruimd en toen mijn ouders uitgezwaaid die weer rond half 11 naar Maastricht vertrokken.
En toen was ik alleen.. !
Wat op mijn kamer gezeten: dingen ingeruimd/veranderd en veel gelezen. Eindelijk weer eens een tijdschrift van mn grote stapel uitgekregen. Nog wat gelunched en beetje opgetut en kwart na 7 vertrokken naar het metrostation. Was nog een beetje zoeken, maar ik ben er gekomen! Met Renée+ouders+oom&tante naar het centrum van de stad. Daar op het terras bij een Italiaans restaurant gaan eten. Het was echt super lekker en gezellig druk daar. Ong. 11u weer terug. Op naar mijn eerste nacht hier op mn kamer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Daphne

Ik ga 4 maanden naar Wenen om te studeren! Hier zal ik regelmatig verslag doen vanuit Oostenrijk en foto's plaatsen :) Er kunnen helaas maar maximaal 10 foto's en 2 video's op deze website, die wissel ik steeds, maar verder heb ik nog een photobucket website met nog veel meer foto's: http://s1182.photobucket.com/albums/x458/Daphne_van_Dongen/Wenen/

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 32148

Voorgaande reizen:

18 September 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Wenen!

Landen bezocht: