Foto´s! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu Foto´s! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu

Foto´s!

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

26 September 2010 | Oostenrijk, Wenen

Er kunnen maar 10 foto´s in totaal hier op waarbenjij.nu! Duss heb ik op photobucket.com een fotoboek gemaakt. Hier alvast een paar eerste foto´s! -->

http://s1182.photobucket.com/albums/x458/Daphne_van_Dongen/Wenen/

  • 26 September 2010 - 17:25

    Mamma Marjon:

    Hey Daphne, op internet? Leuke foto's. Ik stuur je die van ons ook nog door. Tot volgende keer.

  • 02 Oktober 2010 - 14:22

    Ingrid(de Vries):

    Hoi,
    Kwam even piepen om te kijken hoe het met je is.Leuke foto's en zo te zien heb je het naar je zin. Geniet er maar van.
    Groetjes Ingrid

  • 02 Oktober 2010 - 15:18

    Daphne Van Dongen:

    Hihi dankjewel Ingrid wat leuk dat je even kwam kijken :)
    Ik ga er nu maar weer eens een verslag op zetten. Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Daphne

Ik ga 4 maanden naar Wenen om te studeren! Hier zal ik regelmatig verslag doen vanuit Oostenrijk en foto's plaatsen :) Er kunnen helaas maar maximaal 10 foto's en 2 video's op deze website, die wissel ik steeds, maar verder heb ik nog een photobucket website met nog veel meer foto's: http://s1182.photobucket.com/albums/x458/Daphne_van_Dongen/Wenen/

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 32125

Voorgaande reizen:

18 September 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Wenen!

Landen bezocht: