Weer naar Schönbrunn - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu Weer naar Schönbrunn - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu

Weer naar Schönbrunn

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

22 September 2010 | Oostenrijk, Wenen

En toen was het alweer woensdag..
Goed geslapen en rustig ontbeten op mijn kamertje.
Wat is het hier bloedheet! Ligt op het zuiden en de zon schijnt vol naar binnen; of ik de luxaflex nu dicht doe of niet.. Maarja t is in ieder geval dus lekker weer.
Om kwart voor 11 de metro gepakt richting Schönbrunn. Daar met Renée en de anderen naar binnen gegaan. Alweer met het treintje mee haha:P. Maar het blijft mooi daar en nu schijnt de zon; de vorige keer niet. Bovenaan bij de Gloriette uitgestapt en rondgelopen om foto’s te maken en daar toen op een terrasje gaan zitten en nog naar boven op het dak van het gebouwtje gegaan. Mooi uitzicht allemaal! Daar wil ik ook wel wonen..
Het volgende treintje weer naar beneden gepakt. En toen alweer met het treintje naar boven :P hoeven we niet zoveel te lopen (A). De paleistuinen meteen achter het paleis doorgelopen en toen naar de rozentuin. En wat is het nog steeds heet! Dan maar even lekker koel naar het koetshuis. Alweer allemaal mooie spullen! En toen was het alweer bijna 4 uur. Tijd om terug te gaan naar het centrum en wat te eten. Op een terrasje gezellig mensen zitten bekijken en iets gegeten. Toen heb ik pastasalade en sushi gekocht!! Mmmm lekker avondeten. Gezellig op mn kamertje met een dvdtje neergeploft. Tot morgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Daphne

Ik ga 4 maanden naar Wenen om te studeren! Hier zal ik regelmatig verslag doen vanuit Oostenrijk en foto's plaatsen :) Er kunnen helaas maar maximaal 10 foto's en 2 video's op deze website, die wissel ik steeds, maar verder heb ik nog een photobucket website met nog veel meer foto's: http://s1182.photobucket.com/albums/x458/Daphne_van_Dongen/Wenen/

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 32126

Voorgaande reizen:

18 September 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Wenen!

Landen bezocht: