Op naar mijn allereerste studentenkamer - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu Op naar mijn allereerste studentenkamer - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Daphne Dongen - WaarBenJij.nu

Op naar mijn allereerste studentenkamer

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

20 September 2010 | Oostenrijk, Wenen

Weer vroeg opgestaan en toen naar mijn campusgebouw gegaan. We konden al meteen de sleutel van mijn kamer krijgen. Ik zit op de 5e verdieping, met uitzicht op veel bomen en een paar hoge gebouwen. Hert gebouw ligt aan het water en aan de rand van het centrum. Nog niet naar de uni geweest om te kijken waar die precies ligt en hoe we er kunnen komen.
Verder gewoon mijn kamer ingericht en Renée kwam ook. Gelukkig delen we samen het ‘appartementje’: ieder zijn eigen kamer, maar samen één badkamer en een halletje waarin we weer ieder onze eigen koelkast hebben en een paar kasten. Ziet er echt leuk uit en er is genoeg ruimte. Toen met onze ouders het gebouw nog een beetje verkend.
Daarna ben ik weer met mijn ouders naar het centrum gegaan en zijn we gaan shoppen. Nog op een terrasje gezeten, want het is echt mooi weer hier. ’s Avonds in zijstraatje gegeten bij gezellig restaurant. Daarna de laatste avond in het hotel.

  • 25 September 2010 - 18:27

    Mamma Marjon:

    Daar ben ik weer. Wij hebben ook met jouw genoten van Wenen. Je boft met je kamer. Geniet samen met Renee van jullie "appartementje" de stad, en natuurlijk jullie studie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Daphne

Ik ga 4 maanden naar Wenen om te studeren! Hier zal ik regelmatig verslag doen vanuit Oostenrijk en foto's plaatsen :) Er kunnen helaas maar maximaal 10 foto's en 2 video's op deze website, die wissel ik steeds, maar verder heb ik nog een photobucket website met nog veel meer foto's: http://s1182.photobucket.com/albums/x458/Daphne_van_Dongen/Wenen/

Actief sinds 14 Sept. 2010
Verslag gelezen: 617
Totaal aantal bezoekers 32124

Voorgaande reizen:

18 September 2010 - 28 Januari 2011

Studeren in Wenen!

Landen bezocht: